Campania 9

Campania 9

Scop

Campania 9 a fost nouă din toate punctele de vedere, atât pentru noi cât și pentru obiectivele pe care ni le-am propus. Un setup de 5 campanii umanitare lansate concomitent care au fost gândite astfel încât să provoace câteva din problemele cu care se confruntă România: sisteme de sănătate și de învățământ disfuncționale, categorii sociale defavorizate, lipsă de inițiativă și simț civic și nu numai.

Proiectele din cadrul campaniei

Feels like home

O campanie de raise awareness & give support pentru doamna Deak din Câmpia Turzii, căreia ne-am propus să-i reabilităm apartamentul astfel încât dânsa să poată trăi liniștită în condiții normale de viață. Cu forță proaspătă și cu răbdare, am reușit să refacem toți pereții, să izolăm plafonul imobilului, să înnoim tot și să aranjăm apartamentul cât mai confortabil pentru o doamnă în vârstă care, altfel, n-ar fi avut nicio șansă să-și rezolve singură problemele cu care se confrunta. (reportaj BB la ”România, Te iubesc!”)

Rezultate Campanie

It’s UP 2 YOU

Inseamnă exact ce se înțelege: depinde de tine / de voi / de noi să devenim activi și responsabili în lumea în care trăim. Simțul civic se dezvoltă din educația timpurie, așa că am organizat două grupuri mari și late de membri Beard Brothers care să meargă în liceele din Cluj să împărtășească din cunoștințele și pasiunile lor pentru voluntariat.

Keep the blood flowing

A fost proiectul principal din cadrul campaniei 9, în care ne-am pus toată energia și cunoștințele ca să strângem 18000 euro pentru dotarea Centrului de Transfuzii Cluj cu aparatură nouă, performantă, care să faciliteze accesul unui număr mult mai mare de donatori.

După lansarea campaniei, pe 19 octombrie 2016, în decurs de aproximativ 6 luni, cu toate evenimentele pe care le-am organizat în cadrul proiectului, am depășit pragul stabilit inițial și am ajuns la mai mult de 22000 euro! Astăzi putem spune că noi, cu ajutorul tuturor oamenilor cu suflet care au vrut să participe la acțiunile noastre, am achiziționat 7 scaune noi și o sudeoză pentru Centrul de Transfuzii Cluj.

How to Cluj

A fost un proiect inovator care să vină în ajutorul studenților nou-veniți în citadela universitară. Timp de o săptămână încărcată cu o grămadă de activități mișto gândite de voluntarii Beard Brothers, bobocii și studenții Erasmus au gustat o porție sănătoasă din inima orașului și s-au familiarizat cu cele mai faine locuri și cele mai cool activități din Cluj.

Editia 2 – Album foto

Editia 2 – Video 

The Tutors

Reprezintă o campanie de mentorat pentru copiii/tinerii care au nevoie de ajutor și susținere la diferite materii din programa școlară actuală, care se pregătesc pentru examene, dar și pentru copiii care sunt pe cale să-și descopere talentele și pasiunile și au nevoie de îndrumare în acest sens. Parte din campania 9, The Tutors este un proiect on-going care se conturează din ce în ce mai serios în sistemul educațional clujean.