Termeni si Conditii
INTRODUCERE
Conținutul termenilor din cuprinsul Site-ului:
UTILIZATOR – persoană fizică sau juridică care accesează conținutul site-ului, prin orice mijloace.
CUMPĂRĂTOR – persoană fizică sau juridică care înregistrează o Comandă pe site-ul https://www.beard-brothers.ro/.
VÂNZĂTOR – Asociația Beard Brothers, cu sediul în Cluj-Napoca
PRODUSE ȘI SERVICII – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile aferente comenzilor, care urmează a fi furnizate/prestate de către Vânzător, în favoarea Cumpărătorului și sunt reprezentate prin articole vestimentare și/sau alte accesorii, care corespund descrierii produselor oferite de către Vânzător, ale căror caracteristici au fost agreate de către părți conform comenzii și incluse în factură și în documentele de livrare.
COMANDĂ – document electronic prin care Cumpărătorul alege să achiziționeze un produs comercializat de către Vânzător în condițiile prezentate pe site, iar Vânzătorul confirmă că poate să livreze acest produs către Cumpărător.
CONTRACT – o comandă validă, confirmată de către Vânzător, cu respectarea condițiilor înscrise în prezentul site, cu detalierea exactă a produselor/serviciilor achiziționate.
Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr.812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14 și nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții. Prin acest document sunt stabiliți termenii și condițiile în care puteți accesa și utiliza site-ul https://www.beard-brothers.ro/. Utilizarea site-ului, înregistrarea pe site și achiziționarea de produse de pe site presupun implicit acceptarea tacită și fără rezerve a acestor termeni și condiții, și a consecințelor care reies din acestea. În cazul în care utilizatorul nu este de acord și/sau nu acceptă condițiile prezentate în acest document, acesta renunță la accesul la serviciile oferite de Vânzător, fără nici o obligație din partea acestuia. Utilizatorul poate reveni în orice moment asupra deciziei sale.
DEȚINĂTOR
Website-ul https://www.beard-brothers.ro/, este operat de Asociația Beard Brothers, cu sediul în Cluj-Napoca, cod de identificare fiscală 33090697, având contul RO58BTRLRONCRT0249735201, deschis la Banca Transilvania.
SITE
Asociația Beard Brothers oferă servicii de comerț electronic în sensul acordării posibilității de a achiziționa produse/servicii folosind mijloace de comunicare electronice. Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza și achiziționa produselor dorite.
Conținutul de orice natură al Site-ului este proprietatea intelectuală a Asociației Beard Brothers iar terților nu le este permisă copierea, transferul, modificarea, alterarea, sau utilizarea lui, decât cu acordul expres al Asociației Beard Brothers și în condițiile prezentate. Terții pot copia, transfera și/sau utiliza conținutul Site-ului numai în scopuri personale și non-comerciale, cu respectarea prevederilor prezentului document.
Vânzătorul poate aduce în orice moment modificări asupra conținutului site-ului, modificări de structura și accesibilitate, poate sista furnizarea informațiilor pe site, fără a necesita un acord prealabil și fără a acorda vreo notificare către utilizatori. Toate informațiile de pe site au scop informativ, ele nefăcând obiectul unei obligații din partea Vânzătorului, până în momentul lansării și confirmării unei comenzi.
CORESPONDENȚA
Vânzătorul publică pe site datele sale complete în vederea contactării sale de către Cumpărători. Prin completarea formularului pe site, Cumpărătorul/Utilizatorul își dă acceptul ca Vânzătorul să îl poată contacta prin orice mijloc disponibil fără a fi considerat ca și spam sau ca și reclama forțată.
Accesarea site-ului, folosirea informațiilor prezentate în cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificări adresate Vânzătorului se realizează în modurile puse la dispoziție de către acesta pe site. Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu răspunde tuturor solicitărilor de orice natură.
Magazinul nostru online poate fi contactat de către persoanele interesate pe adresa de email [email protected].
PRODUSELE
Produsele sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului document și în limita stocului disponibil. Astfel, Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în oferta curentă, sau dacă stocul pentru produsul respectiv nu mai poate fi refăcut.
Prețurile afișate pe site sunt exprimate în LEI și includ TVA (19%). Costul transportului este prezentat la secțiunea „Check Out”.
Exista o posibilitate redusă ca prețurile afișate pe site să sufere anumite erori. Dacă acestea apar și unele produse au în descriere un preț diferit, veți fi contactat și veți avea opțiunea de confirmare a comenzii la prețul corect sau de anulare a acesteia. Ne rezervăm dreptul de a schimba prețul produselor postate pe site în orice moment, cu excepția produselor care fac obiectul unei comenzi confirmate.
Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate în orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.), din cauza prelucrării imaginilor. Vânzătorul nu își asumă răspunderea dacă descrierea produselor prezentate pe site nu este considerată precisă sau completă.
CUMPĂRAREA
Pașii pentru achiziția pe site:
1. Alege categoria de produse care te interesează (tricouri, hanorace sau accesorii).
2. Selectează produsul (alege mărimea, culoarea și cantitatea dorită)
3. Adaugă produsul în coș prin apăsarea butonului „Add to Cart”
4. Folosind opțiunea de vizualizare a Coșului de cumpărături veii putea face modificări la cantitățile pe care dorești să le achiziționezi sau să renunțați la unul, mai multe sau la toate produsele din coș.
5. Pentru a finaliza comanda, apasă pe butonul „Proceed to checkout”.
6. Se completeaza: „Billing details”
Opțional se completează „Ship to a different address?”
Tot opțional se pot adăuga comentarii la comanda completând secțiunea „Order notes (optional)”
7. Următorul pas, tot opțional, este alegerea opțiunii de a crea un cont nou asociat cu datele completate în secțiunea „Billing details”.
8. Pasul următor este alegerea metodei de livrare (Shipping):
Livrare gratuită în Cluj-Napoca, Florești, Baciu
Ridicare personală din Shop Fabrica de Bere Cluj
Livrare prin curier rapid (contra cost)
9. Pentru a finaliza comanda, clientul trebuie să fie de acord cu termenii și condițiile website-ului https://www.beard-brothers.ro/ și trebuie să selecteze butonul „Place order”.
10. Ultimul pas pentru finalizarea comenzii este plata online cu un card de credit/debit valabil pe platforma „EuPlatesc.ro”
LIVRAREA
Vânzătorul își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de livrarea lor prin contactarea clienților. Livrarea produselor se va face oriunde în țară, în mod direct sau prin firme de transport specializate.
Livrarea se va face până în fața imobilului.
Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună și sunt conforme cu comanda plasată. Sesizarea neconformității produselor se va face în termen de 14 zile de la primirea produselor, printr-un e-mail la adresa [email protected].
Vânzătorul nu este răspunzător pentru nelivrarea sau livrarea necorespunzătoare a coletelor de către firmele de transport. Vânzătorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi, care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești.
GARANȚIA PRODUSELOR
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu Legea 449/2003 și O.G. 21/1992 și sunt prezentate în certificatul de garanție care însoțesc produsele la livrare. Procedura de solicitare a garantiei este prezentată în certificatul de garanție.
Vânzătorul declară că produsele comercializate prin intermediul site-ului sunt corespunzătoare din punct de vedere calitativ scopului pentru care aceste produse sunt destinate.
RETURNAREA ȘI ÎNLOCUIREA PRODUSELOR
“Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conform O.U.G (Ordonanța de urgență a Guvernului) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achiziționează produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanță.
Clientul este obligat să notifice Vânzătorului, intenția sa de a returna/înlocui produsele achiziționate, printr-un e-mail la adresa [email protected] în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor, prin care să explice pe scurt situația care a dus la aceasta decizie. Clientului care a notificat Vânzătorul în termenul stabilit, îi revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a făcut referire vor fi returnate la Vânzător în maximum 14 zile calendaristice de la data expedierii notificării, în caz contrar Vânzătorul considerând cererea ca fiind nefondata/invalidă. Produsul va fi returnat Vânzătorului, la sediul acestuia. Eventualele defecte apărute în urma transportului de retur al produsului vor fi imputate clientului.
Produsele care sunt returnate trebuie să respecte următoarele condiții:
– Orice produs care este returnat nu trebuie să fie uzat sau deteriorat.
– Produsul trebuie să fie însoțit de toate accesoriile și ambalajele originale și va fi returnat în cutia în care a fost livrat sau dacă acest lucru nu este posibil cu ambalaje similare celor în care a fost livrat, împreună cu documentele care l-au însoțit la livrare. Dacă o comandă se returnează parțial, va fi trimisă doar o copie după documente.
– Produsul nu este primit dacă este zgâriat, rupt, deteriorat, dacă nu are corpurile intacte ori dacă îi lipsesc din accesorii.
– Nu sunt acceptate drept retur produsele care prezintă urme de uzură sau cărora le-a fost modificat aspectul inițial (comparabil cu poza de prezentare de pe site) în orice fel.
Costul aferent returnării va fi suportat de către client. Costul returnării va fi suportat de către Vânzător, doar în condițiile în care produsul trimis nu este conform cu comanda plasată de client (produs, marime sau culoare greșită).
Prin returnare clientul consimte la una din cele doua variante:
· clientul dorește schimbarea produsului cu un alt produs din oferta curentă a Vânzătorului. În acest caz, clientul va contacta Vânzătorul printr-un e-mail la adresa [email protected] prin care va specifica foarte clar numărul comenzii inițiale, numele și faptul că dorește să schimbe unul sau mai multe produse din comanda respectivă. În acest caz, dacă prețul produsului inlocuit este mai mic decat produsul nou, diferența se va rambursa clientului. Dacă prețul produsului nou este mai mare, diferenta va fi achitata de client prin modalitățile de plata acceptate. În cazul inlocuirii produsului, aceasta se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale. Orice schimb de produs se poate face doar în limita stocului disponibil.
· clientul nu dorește schimbarea produsului, astfel, rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în maxim 30 zile calendaristice de când produsul returnat a ajuns la adresa furnizorului, prin virament bancar.
Atenție! Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând dar nelimitându-se la transportul produselor, achitată de către client, nu se rambursează. Nu vor fi primite colete returnate cu plata ramburs. Se vor primi doar colete pentru schimb de produse sau retur a căror plată de transport a fost efectuată de expeditor (client).
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
· Date cu caracter personal – orice informaţii referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai mulţi factori specifici identităţii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale;
· Prelucrarea datelor cu caracter personal – orice operaţiune sau set de operaţiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terţi prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ştergerea sau distrugerea.
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice Asociația Beard Brothers are obligaţia de a administra în condiții de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este de a prelua și onora comenzile realizate pe site-ul https://www.beard-brothers.ro/, precum și pentru marketing direct. Utilizatorii sunt obligați să furnizeze datele solicitate, acestea fiind necesare procesării comenzilor lansate de aceștia pe site. Refuzul de a oferi aceste informații determină imposibilitatea livrării produselor comandate și implicit anularea comenzii.
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator. Clienților le va fi cerut acordul înainte de a le fi trimise informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de https://www.beard-brothers.ro/.
Conform Legii nr. 677/2001, clienții beneficiază de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a se adresa justiţiei. Totodată, clientul are dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îl privesc şi să solicite ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, client se poate adresa cu o cerere scrisă pe adresa de e-mail [email protected] sau prin poștă printr-o cerere semnată și datată la adresa sediului societății noastre.
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi nu vor fi comunicate terţilor fără acordul prealabil al clienților. Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi nu vor fi comunicate terţilor fără acordul prealabil al clienților. Datele personale vor putea fi însă transmise autorităților în drept să verifice tranzacțiile comerciale sau altor autorități în drept să efectueze orice verificări justificate în baza legii, dacă acest lucru va fi solicitat în conformitate cu legile în vigoare.
Dacă unele din datele clienților sunt incorecte, aceștia sunt rugați să informeze operatorii Vânzătorului cât mai curând posibil. Vânzătorul nu poate fi făcut responsabil pentru erorile survenite în urma neglijentei utilizatorului privind securitatea și confidențialitatea contului și parolei sale. Vânzătorul nu poate fi făcut răspunzător în niciun fel pentru pierderea sau alterarea datelor personale stocate în scopul precizat în prezentul document.
FORȚA MAJORĂ
Exceptând cazurile în care nu au prevăzut în mod expres altfel, niciuna din părțile unui contract încheiat, care este încă în derulare, nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial, a oricăreia din obligațiile care îi incumba în baza contractului, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de un eveniment de forță majoră.
Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este obligat să aducă la cunoștința celeilalte, imediat și în mod complet, producerea acestuia și să ia orice măsuri care-i stau la dispoziție în vederea limitării consecințelor respectivului eveniment. Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este exonerat de la această obligație numai în cazul în care evenimentul o împiedică să o ducă la bun sfârșit.
Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a acestui contract fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.