Campanii

În cei 12 ani de activitate, am derulat 13 campanii în care ne-am implicat trup și suflet, organizând atât evenimente sportive, cât și petreceri. Alături de noi au fost voluntari, oameni din afara ONG-ului și companii locale, a căror susținere ne-a ajutat să ne îndeplinim obiectivele.

Campania 1
Beard on! For those who need us!
Campania 2
Beard on! For Bărboși!
Campania 3
Beard on for Eduard!
€3,000
€3,354
Campania 4
Beard on! For Romania!
Campania 5
Catch a Smile Day
Campania 6
Beards in School
Campania 7
Rolling Beards
€7,000
€7,029
Campania 8
The Beard Mobile
€15,000
€15,157
Campania 9
Campania 9
Campania 10
Enough is Enough!
€30,000
€30,973
Campania 11
Paint the Future
€55,000
€55,000
Campania 12
Wheels for life
€167,500
€167,500
Campania 13
Beard Brothers School
€300,000
€302,540
Campania Satelit 1
SHTOrs De Energie? Sesiunea e BARBAra?
Campania Satelit 2
Impaduriri alături de Tasuleasa Social
Campania Satelit 3
Beardtisor
Campania Satelit 4
Clujul merita
Campania Satelit 5
Doneaza sange, Fii erou!
Campania 1
Beard on! For those who need us!
Campania 2
Beard on! For Bărboși!
Campania 3
Beard on for Eduard!
€3,000
€3,354
Campania 4
Beard on! For Romania!
Campania 5
Catch a Smile Day
Campania 6
Beards in School
Campania 7
Rolling Beards
€7,000
€7,029
Campania 8
The Beard Mobile
€15,000
€15,157
Campania 9
Campania 9
Campania 10
Enough is Enough!
€30,000
€30,973
Campania 11
Paint the Future
€55,000
€55,000
Campania 12
Wheels for life
€167,500
€167,500
Campania 13
Beard Brothers School
€300,000
€302,540
Campania Satelit 1
SHTOrs De Energie? Sesiunea e BARBAra?
Campania Satelit 2
Impaduriri alături de Tasuleasa Social
Campania Satelit 3
Beardtisor
Campania Satelit 4
Clujul merita
Campania Satelit 5
Doneaza sange, Fii erou!
Beard on! For those who need us!

Gândul la sărbătorile de iarnă, familie, cadouri și casele pline de iubire și căldură ne-au determinat să demarăm prima campanie din cadrul organizației Beard Brothers. Aceasta s-a desfășurat în perioada 29 noiembrie – 20 decembrie 2013, având ca scop principal ajutarea oamenilor nevoiași, astfel încât să le facem sărbătorile mai frumoase.

În tot acest timp, membrii asociației au început să adune haine, jucării, alimente, iar în mediul online am dat un zvon că avem nevoie de ajutor din partea oamenilor din comunitate.

Spre surprinderea noastră am primit foarte multe răspunsuri pozitive de la susținători și oameni cu dorință de a-i ajuta pe alții rezultând un total de peste 40 de saci cu haine și obiecte, cât și alimentele în valoare de 1.500 lei.

Toate acestea au fost distribuite în data de 28 decembrie la: 2 Centre de copii: “Căsuța Perlino” și „Centrul Gavroche”, „Centrul de îngrijire al vârstnicilor” din Cluj-Napoca, 6 familii nevoiașe din Cluj-Napoca și din satele învecinate.

  • Peste 40 de saci cu haine și obiecte
  • Alimentele în valoare de 1.500 lei

Fiind desfășurată în perioada sărbătorilor de iarnă, campania a adus un zâmbet pe chipurile tuturor și emoții în suflet.

Beard on! For Bărboși!

Bărboși. Un sat situat la o distanță de 90 de km de Cluj-Napoca, în județul Mureș, ne-a atras atenția și ne-a determinat să facem niște schimbări. Campania ”Beard On! For Bărboși!” a fost una dintre cele mai longevive campanii ale asociației și a constat în strângerea de donații din partea oamenilor din comunitatea noastră.

A început în 16 ianuarie 2013 și s-a terminat pe 16 martie 2014, perioadă în care am reușit să adunăm alimente în valoare de peste 3.500 lei, mai bine de 100 de saci cu haine, jucării și produse de igienă, alimente și lemne de foc în valoare de 3000 de euro.

În ianuarie 2014 a avut loc prima etapă, în care bărboșii asociației au dus primele lucruri oamenilor din satul Bărboși. A doua etapă a campaniei s-a desfășurat în martie 2014, când bărboșii au dus donațiile strânse până atunci. Cea de-a treia etapă a avut loc în decembrie 2014, în parteneriat cu echipa .msg Systems România, iar ”Boiling Beards @ Boiler Club” a fost un party cu strângere de fonduri.

  • Peste 3.500 lei
  • Alimentele și lemne de foc în valoare de 3.000 de euro
  • Mai bine de 100 de saci cu haine, jucării și produse de igienă
Campania a avut ca rezultat ajutorarea a 27 de suflete în nevoie:
Beard On! For Eduard!

Eduard. Vesel, voios și prietenos, la doar 6 anișori, Eduard ne-a frapat cu energia și buna dispoziție de care dispunea, mai ales atunci când vorbea despre cele mai mari pasiuni ale sale: artele marțiale (în special despre Aikido – fiind posesor al centurii galbene cu 8 kyu), înotul și pianul!

Când l-am cunoscut, el fusese diagnosticat cu SARCOM EWING, o tumoră osoasă foarte agresivă. Protocolul tratamentului presupunea 6 ședințe de chimioterapie, o operație efectuată în străinătate (având costurile totale de 20.100 euro), urmată de încă 8 ședințe de chimioterapie.

Noi am avut ca target strângerea sumei de 5.000 de euro.

Campania s-a desfășurat în perioada 24 aprilie – 1 iunie 2014, perioadă în care au fost organizate 7 evenimente pentru colectarea de fonduri:
Din fericire, Eduard a fost operat cu succes, s-a recuperat foarte bine și se va putea bucura în continuare de pasiunile sale!
Beard On! For Romania!

Campania 4 a fost despre îmbinarea utilului cu plăcutul. Cui nu-i place vara, muzica bună și festivalurile în aer liber, unde ești înconjurat de prieteni și o atmosferă de neuitat?

În vara anului 2014 am participat la o serie de evenimente unde am făcut tot ce ne-a stat în putință să ecologizăm, să informăm, să reclădim, să încurajăm și nu numai.

Am fost prezenți la cele mai sălbatice, electrizante și de poveste festivaluri din Cluj și din apropiere: Electric Castle, Basm Festival, Green Sensation și M.O.X.

Iar pe lânga faptul că ne-am distrat și ne-am simțit extraordinar, scopul nostru principal din cadrul campaniei ”Beard On! For Romania!” a fost să punem osul la treabă pentru noi, pentru voi și pentru întreaga comunitate!

Printre activitățile pe care le-am desfășurat putem enumera: ecologizarea zonelor de petrecere și colectarea deșeurilor, promovarea valorilor sustenabile și a obiceiurilor individuale practice pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător.

Catch A Smile Day

În data de 7 august 2014 am ieșit pe străzile din Cluj-Napoca și am împărțit baloane, flori și stickere. Scopul campaniei era să adunăm zâmbete de la persoanele de pe străzile Clujului.

Fiind una dintre cele mai vesele și mai zâmbitoare campanii marca Beard Brothers, ”Catch A Smile Day” a devenit o tradiție și are loc în fiecare an pe data de 7 august.

Aceasta a pornit din dorința de a provoca oamenii să fie mai zâmbăreți și să redescopere bucuria lucrurilor simple. Am vrut să îi îndemnăm să facă un gest frumos, oricât de mic, să fie altruiști și să găsească veselia din zâmbetele celor din jur.

Catch A Smile Day este campania bucuriei sincere, prin care oamenii sunt determinați să zâmbească mai des și să aducă zâmbete pe fețele celor din jur, oriunde s-­ar afla. În schimbul unui zâmbet, organizatorii oferă flori, baloane, mesaje simpatice și alte scântei de bucurie.

Conceptul Catch A Smile Day a reușit să treacă atât granița județului Cluj cât și a României, demonstrând astfel dorința fiecăruia de a face bine. Pentru ediția din 7 august 2014 putem enumera cu mare drag și mândrie următoarele realizări – cu ajutorul oamenilor frumoși, campania a prins viață în peste 70  de orașe din România și peste 40 orașe la nivel mondial:

În schimb, am primit o mare de zâmbete frumoase.

Ne vedem, în stradă, in fiecare an pe 7 august!

Beards in schools

Pe 1 octombrie 2014 am lansat o nouă campanie: ”Beards in schools”. Prin această campanie, ne-am dorit să subliniem importanța educației în viața noastră și să-i ajutăm cu tot ce putem pe cei dornici să învețe, dar care aveau probleme materiale.

La început, campania a demarat cu scopul de a strânge rechizite (sau fonduri pentru achiziționarea lor) pentru copiii de la Grădinița Specială Cluj, ea fiind frecventată de copii cu vârste cuprinse între 3 si 7 ani cu dizabilități cognitive, retard în dezvoltarea limbajului, dificultăți de învățare, autism, sindromul Down, tulburări socio-afective, tulburări asociate.

Cu toate acestea, datorită implicării oamenilor am dus campania la un nou nivel: cumpărarea unui microbuz.

Printre evenimentele care au dus la reușita campaniei se numără:

Deși campania a avut alt concept la început, a luat o amploare așa de mare încât am reușit să achiziționăm microbuzul pentru asigurarea transportului copiiilor de la Grădinița Specială Cluj, reușind să strângem din evenimente suma de 8.035 euro.

Rolling Beards

Cea de-a 7-a campanie a asociației Beard Brothers a avut ca scop adunarea fondurilor necesare unei tinere echipe de patinaj artistic pe role din Cluj pentru a ajunge la campionatul mondial din Geneva (WIFSA World Open) din anul 2015.

Campioanele pe role ale Clujului aveau nevoie de 7.000 de euro pentru mondialele de la Geneva. Echipa era formată din 6 tinere talentate și ambițioase din Cluj: Ioana Teodorescu (16 ani), Tania Turdean (14 ani), Ilinca Popa (14 ani), Teodora Luscalov (11 ani), Alexia Neag (11 ani) și Maria Grama (6 ani). Fetele erau antrenate de Grety Marton, o fostă campioană națională la patinaj.

Deoarece noi susținem valorile și talentele românești, am decis să ne implicăm în proiectul acesta. Fetele aveau nevoie de aproximativ 7.000 EUR pentru a ajunge la WIFSA World Open, sumă în care intrau costurile de transport, cazare și bineînțeles, echipament.

Așadar, pentru a ne atinge target-ul, am organizat o serie de evenimente precum:

De asemenea, am reușit să adunăm fonduri prin participarea la evenimente precum Jaxx Rock Gala, dar și prin intermediul platformei Crestemidei.ro.

The Beard Mobile

Cea de-a 8-a campanie Beard Brothers a pornit în decembrie 2015. Ne-am dorit să oferim comunității clujene un taxi comunitar, cu scopul de a facilita transportul persoanelor cu deficiențe sau cu probleme financiare grave, în mod gratuit.

Ne-am propus achiziționarea unei mașini dotate cu rampă, în valoare de 12.000 de euro, urmând ca anual, costurile de funcționare să atingă aproximativ suma de 15.000 de euro. Pentru atingerea targetului, în cadrul campaniei au fost organizate următoarele activități: 

Pe lângă evenimentele organizate, ne-am bucurat și de sprijinul unor sponsori/parteneri:

S-au strans 15.157 de euro din cele 9 evenimente organizate, reușind astfel să cumpărăm automobilul la un cost de 15.000 de euro – iar după scurt timp am reușit să achiziționăm și cel de-al doilea Beard Mobile cu sprijinul Walking Month.

The Beard Mobile este primul taxi comunitar din România care oferă transport gratuit persoanelor cu dizabilități, în Cluj, încă din 2016.

Campania 9

Campania 9 a fost nouă din toate punctele de vedere, atât pentru noi, cât și pentru obiectivele pe care ni le-am propus. A pornit în octombrie 2016 și a reprezentat un setup de 5 campanii umanitare lansate concomitent, gândite astfel încât să ajute la rezolvarea câtorva dintre problemele cu care se confruntă România: sisteme de sănătate și de învățământ disfuncționale, categorii sociale defavorizate, lipsă de inițiativă și simț civic și nu numai.

A fost prima dată când am lansat 5 campanii umanitare concomitent, la care am lucrat constant, împreună cu toți cei 360 de voluntari Beard Brothers. De asemenea, a fost prima dată când ne-am implicat în mai multe domenii de activitate și nu doar pentru strângere de fonduri cu scop precis. Fiecare proiect din cadrul campaniei 9 a fost un test pentru noi, iar examenul final s-a dat la final, when the job was done. Done well.

PROIECTELE DIN CADRUL CAMPANIEI
FEELS LIKE HOME

Acest proiect a avut scopul de creștere a notorietății unei situații cu care, din păcate, mulți oameni în vârstă se confruntă: neputința. Știm că nu putem face multe pentru mulți, dar ne-am gândit că dacă începem de la un caz particular și facem cât mai vizibilă povestea, poate că vor pune și alții osul la muncă.

Astfel, campania ”Feels like home” a fost pentru doamna Deak din Câmpia Turzii, căreia ne-am propus să-i reabilităm apartamentul astfel încât dânsa să poată trăi liniștită în condiții normale de viață.

Doamna suferea de epilepsie, boala Parkinson, miopie severă, locuia singură într-un apartament plin de igrasie, pereți scorojiți și frig, nu se putea baza pe nimeni pentru lucrări de reabilitare sau întreținere (deoarece istoricul ei familial cuprindea un soț alcoolic și un fiu mai mult plecat în străinătate).

Astfel, cu forțe proaspete și cu răbdare, am reușit să refacem toți pereții, să izolăm plafonul imobilului, să înnoim și să aranjăm apartamentul cât mai confortabil pentru o doamnă în vârstă care, altfel, n-ar fi avut nicio șansă să-și rezolve singură problemele cu care se confrunta. Au fost necesare multe ore de muncă și materiale, atât pentru hidroizolație, cât și pentru amenajarea interioară, iar costurile campaniei s-au ridicat undeva la 8.000 de euro.

Această campanie a însemnat exact ce se înțelege: depinde de tine / de voi / de noi să devenim activi și responsabili în lumea în care trăim. Simțul civic se dezvoltă din educația timpurie, așa că am organizat două grupuri mari formate din membrii Beard Brothers care să meargă în liceele din Cluj să împărtășească din cunoștințele și pasiunile lor pentru voluntariat.

A fost proiectul principal din cadrul campaniei 9, în care ne-am pus toată energia și cunoștințele pentru a strânge 18.000 euro pentru dotarea Centrului de Transfuzii Cluj cu aparatură nouă, performantă, care să faciliteze accesul unui număr mult mai mare de donatori.

După lansarea campaniei, pe 19 octombrie 2016, în decurs de aproximativ 6 luni, cu toate evenimentele pe care le-am organizat în cadrul proiectului, am depășit pragul stabilit inițial și am ajuns la mai mult de 22.000 euro! Astăzi putem spune că noi, cu ajutorul tuturor oamenilor cu suflet care au vrut să participe la acțiunile noastre, am achiziționat 7 scaune noi, două sudeoză si un congelator special pentru Centrul de Transfuzii Cluj.

A fost un proiect inovator, menit să vină în ajutorul studenților nou-veniți în citadela universitară. Timp de o săptămână încărcată cu o mulțime de activități gândite de voluntarii Beard Brothers, bobocii și studenții Erasmus au gustat o porție sănătoasă din inima orașului și s-au familiarizat cu cele mai faine locuri și cele mai cool activități din Cluj.
How to Cluj se întâmplă anual.
Editia 2 – Album foto
Editia 2 – Video

A reprezentat o campanie de mentorat pentru copiii / tinerii care aveau nevoie de ajutor și susținere la diferite materii din programa școlară actuală, care se pregăteau pentru examene, dar și pentru copiii care erau pe cale să-și descopere talentele și pasiunile și aveau nevoie de îndrumare în acest sens. Parte din campania 9, The Tutors a devenit un proiect on-going care s-a conturează din ce în ce mai serios în sistemul educațional clujean.

Am selectat ”mentori” în adevăratul sens al cuvântului, oameni care aveau abilitatea de a transmite cunoștințele deținute într-un mod corect și interactiv, de a forma elevii și de a identifica potențialul în fiecare dintre ei, în funcție de domeniul spre care acesta avea o înclinație. Mentorii erau persoane care au participat la training-uri specializate, care și-au dezvoltat și aprofundat experiența didactică.

Iar pe lângă meditații, ne-am dorit să organizăm pentru elevi sesiuni de workshop-uri pe diverse teme care să îi ajute să își dezvolte abilitățile creative, de socializare și de dezvoltare a hobby-urilor sau pasiunilor pe care le aveau (ex: muzică, înot, mini-golf, origami, teatru, pictură, graphic design, comunicare, curs tatuaje henna, curs de prim ajutor, antreprenoriat, grup de lectura pentru BAC etc.)

Enough is Enough!

Nici nu terminasem de stabilit concluziile după campania 9, după lansarea extinderii naționale Beard Brothers, că am și anunțat lansarea campaniei 10, ”Enough is Enough!”. Aceasta avea scopul de a achiziționa aparatură medicală pentru Secția de Arși de la Spitalul de Urgență Cluj-Napoca, acolo unde existau doar 5 paturi disponibile pentru toată regiunea. Targetul nostru a fost de 30.000 de euro.

Campania 10 a ridicat o problemă stringentă în România, și anume lipsa de investiție în sistemul medical – problemă de care se lovesc zilnic medicii și, cel mai important, pacienții.

După exact 532 de zile de la tragedia din #Colectiv, nu vedeam schimbări semnificative. ”Enough is enough!” a fost și un reminder la ce s-a intamplat în clubul Colectiv.

”Enough is enough!” a reprezentat puterea noastră ca oameni, spiritul civic, ideea de ”împreună reușim”, ideea de ”HAI SĂ NU MAI AȘTEPTĂM, HAI SĂ FACEM!”.

Până la sfârșitul anului, am fost motivați să realizăm ce ne-am propus și, în mai puțin de 2 luni de la lansare, am depășit deja primul prag de 10.000 euro. Cum am făcut asta?

Pe lângă faptul că ne-am implicat într-o multitudine de evenimente și am fost vizibili pentru cei care și-au dorit să se implice activ în cauzele noastre, de data asta am avut și o primă campanie de awareness și fundraising pe Facebook.

”Am X prieteni pe Facebook” a fost o mișcare online care a devenit în foarte scurt timp virală, printr-un mesaj scurt și puternic: fiecare poate contribui la realizarea obiectivului nostru printr-un gest simplu și civic. Dacă fiecare dintre prietenii noștri de pe Facebook ar contribui cu o sumă infimă la campania noastră, în mai puțin de o zi am avea banii necesari pentru a ajuta Secția de Arși a Spitalului de Urgență Cluj. Astfel, în decurs de o săptămână s-au strâns mai bine de 8.000 euro doar din donațiile prietenilor noștri de pe Facebook.

Înca o dată am demonstrat că împreună suntem o forță, încă o dată am reușit să ne mobilizăm pentru a schimba ceva. De data asta, împreună, am reușit să strângem 30.973 euro din care am achiziționat un aparat care întinde pielea, unul care o decupează şi un motor chirurgical pentru secția de arși de la Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj-Napoca.

Intervenția noastră a fost una umilă, comparativ cu nevoile sistemului, însă a mai avut un scop: tragerea unui semnal de alarmă asupra condițiilor în care noi suntem tratați în spitalele din România.

Paint the future

Beard Brothers şi Rotaract Visio, cu susținerea conducerii Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii din Cluj-Napoca, au renovat etajului 2 al Clinicii Pediatrie III din Cluj-Napoca. Această secție se afla într-o stare avansată de deteriorare, fiind și singura nerenovată din cadrul clinicii.

Renovarea în cauză a presupus:

Clinica Pediatrie III este o componentă importantă a Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii, cu o adresabilitate semnificativ ridicată (peste 35 de județe și vizibilitate internațională), anual fiind internați aproximativ 4500 de copii. Deși a existat preocupare continuă pentru îmbunătățire din partea conducerii spitalului, lipsa resurselor financiare a reprezentat un obstacol care împiedica obținerea condițiilor necesare unei spitalizări civilizate.

Etajul 2 era o imagine șocantă, dar din păcate reală, care avea nevoie acută de remediere: vopsea decojită pe ușile vechi de lemn, frigidere și mobilier din fier ruginit, instalații și țevi pline de rugină de-a lungul pereților, oglinzi uzate prinse pe faianța învechită care lipsea din loc în loc. Câteva desene colorate încercau să distragă atenția, dar nu reușeau decât să scoată în evidență igrasia, nenumăratele găuri din pereți și izolația defectuoasă. Aceasta era imaginea de care aveau parte zi de zi copiii internați.

Renovarea secției a asigurat atât condițiile normale și civilizate pentru desfășurarea activităților medicale performante, cât și un mediu mai bun de care sa se bucure micuții pacienți.

Proiect în valoare de 55.000 de euro.

Wheels for Life

Campania 1.12 Wheels for Life a fost una din cele mai ambițioase campanii Beard Brothers, și a avut drept țintă achiziționarea a 2 ambulanțe pentru SMURD Cluj. 

Această campanie a pornit după ce am aflat că toată flota de ambulanțe din Cluj a trecut cu mult peste cei 5 ani în care pot funcționa la nivel optim. 

La începutul lunii februarie 2018, raportul anual SMURD a dezvăluit o serie de informații îngrijorătoare despre echipamentele și vehiculele SMURD. 

”La capitolul ambulanțe stăm cel mai prost, avem o singură ambulanță cu vechime de 6 ani în intervenție, restul sunt de la 7 ani în sus. Se strică frecvent, au fost ambulanțe stricate, nu am avut bani să le reparăm și, astfel, au fost zone din județ care nu au mai fost acoperite” 

– Șeful ISU Cluj, Ion Moldovan.

”Cele mai importante probleme sunt legate de ambulanțele cu care lucrăm și aparatura de pe ele, sunt ambulanțe vechi cu aparatură veche. Problemele apar când mergi la o intervenție și constați, pe drum, că ambulanța nu mai trage și ceri dispeceratului să trimită alta. Sunt și situaţii și mai grave când ajungi la caz și se defectează ambulanța cu un pacient în stare critică în mașină, atunci ești într-o situație disperată.” 

– medicul șef UPU-SMURD Cluj, Cristian Ursu.

Ca întotdeauna, pentru a ne atinge scopul am apelat la ajutorul vostru, al oamenilor care vor, pot, și le pasă.

În decembrie 2018 am livrat SMURD prima ambulanță complet echipată, de tip C (cele mai dotate din punct de vedere al aparaturii și al personalului medical), pe care am achiziționat-o cu 97.500 euro. La finalul lunii iulie 2019 am reușit să adunăm incă 70 000 euro, iar in 15 septembrie, ambulanta de tip B a fost donată.

Câteva dintre evenimentele organizate în cadrul campaniei 1.12 Wheels For Life, care ne-au ajutat să ne atingem targetul de 167.500 de euro:
BBSCHOOL

În 2019, după 12 campanii mari şi nenumărate experienţe frumoase concluzia este aceeaşi: schimbarea se face prin #educaţie!

Oameni frumoşi, ne-am decis să pornim pe cel mai greu şi lung drum de până acum.

Beard Brothers construieşte o şcoală!

#BeardBrothersSchool este planul nostru pentru cea de-a 13 – a campanie. Ne-am propus o altfel de şcoală: un loc în care toți oamenii se vor dezvolta învăţând o meserie, un loc în care vor asimila cunoștințe necesare dezvoltării personale şi profesionale, un loc în care se va crea o comunitate de la care cu toţii vom avea de învățat.

#BBSCHOOL – VA AVEA MAI MULTE DIRECŢII PRINCIPALE

Educaţie pentru copii

Cursuri şi Workshop-uri practice pe diferite domenii de activitate, cât şi cursuri suplimentare pentru o asimilare mai bună a materiilor şcolare generale.

Schimbarea mentalităţii privind meseriile şi formarea profesională în această direcţie.

Sprijinirea beneficiarilor privind reconversia profesională.

PROIECTUL ESTE STRUCTURAT PE DOUĂ RAMURI

#SOCIAL – ramură adresată copiilor din centrele de plasament sau care provin din familii care au o situaţie precară. Aceştia vor beneficia gratuit de serviciile şcolii.

#ECONOMIC-SOCIAL – cursurile şi workshop-urile vor avea un cost prestabilit, iar fondurile strânse vor asigura aceleaşi servicii pentru cei care nu îşi permit (Learn & Help).

Costurile proiectului #BBSchool sunt estimate la 300 de mii de euro. (Prima fază a proiectului se rezumă la construcţia şcolii într-un spaţiu de aproximativ 400 mp, în Florești.)

În prezent, avem eliberată autorizația de construire, terenul pe care se va construi școala si suntem în faza de căutare a firmelor de execuție.

SHTOrs De Energie? Sesiunea e BARBAra?

Sesiune. Examene. Stres maxim.

Simți cum se apropie sesiunea când nu mai ai timp de ieșit cu prietenii, când nu mai dormi nopțile, când uiți să mănânci și când ai o tonă de învățat.

Noi te ajutăm să te mai relaxezi puțin.

În fiecare an voluntarii Beard Brothers cutreieră căminele pentru a împărți o doză de energie și voie bună.

Campania Shtors De Energie, Sesiune e BARBAra? în colaborare cu SHTO College Bar este o campanie anuală prin care scoatem studenții din stresul sesiunii, oferindu-le o cafea bună și tare care să-i ajute să-și promoveze toate examenele cu brio.

Așa că relaxează-te! Sesiunea trece, restanțele rămân :).

Impaduriri alături de Tasuleasa Social

Ne-am alăturat dragilor noștri prieteni de la Tășuleasa Social, participând în număr mare la campaniile organizate de ei cu scopul de a împăduri anumite zone pentru creșterea vegetației de pe teritoriul României.

În fiecare an, în cadrul campaniei Pădurea Transilvania organizată de Tășuleasa Social în parteneriat cu Banca Transilvania în diferite zone din România, am reușit să plantăm puieți pe o suprafață de 10 hectare, într-o singură zi, cu ajutorul a peste 1.500 de voluntari, rezultând o rată de prindere de 87%.

Având inclus transportul, apă de băut, o masă caldă, muzică de calitate și multă voie bună, nu ne rămâne decât să venim cu forțe proaspete și spor de plantat cât mai mulți puieți.

Beardtisor

Odată cu venirea primăverii, pe data de 1 martie în fiecare an, noi, bărboșii, aducem un zâmbet pe chipul femeilor, oferindu-le cu bucurie un beardțișor.

Cu gândul la bucuria pe care o aduce fiecare mărțișor, anual reinventăm conceptul, schimbăm designul și ieșim în stradă.

În fiecare an Beard Brothers și The Sisterhood reușesc sa creeze martisoare unicate și să le împartă, împreună cu o floare, în stilul nonconformist deja consacrat al acestui ONG.

Clujul merita

Clujul Merită este un proiect fotografic dezvoltat de către Asociația Cluj-Napoca 2021 – Capitală Culturală Europeană în colaborare cu Fundația Fapte, prin care oricine poate poate să ne spună de ce #clujulmerita să fie Capitală Europeană a Culturii, să fie locul ales pentru studiu, muncă, distracție și stil de viață.

În 2015, Asociația Beard Brothers s-a alăturat campaniei și a avut ca obiectiv strângerea a 10.000 de fotografii până la sfârșitul anului 2016.

Pentru crearea diversității și strângerea cât mai multor mesaje din partea Clujenilor și nu numai, am participat la diverse evenimente precum: Betfair Romania Snooker Days, Marea Hămăceală, Electric Castle, M.O.X., Crosul Divelor, Donează sânge, fii erou!, TEDx Cluj, Tărâmul antreprenorilor, Fed Cup, JCI Cluj, Jazz Days, diverse locații: Parcul Central, Bulevardul Eroilor, cămine studențești, Decathlon Cluj, baruri, cafenele și multe altele.

Doneaza sange, Fii erou!

Proiectul „Donează sânge! Fii erou!” a adus împreună un grup de tineri, majoritatea studenţi la Medicină Generală, dar nu numai, pe care i-a unit efortul depus pentru a ajuta la depăşirea deficitului de sânge din clinicile universitare clujene prin organizarea periodică de campanii de donare de sânge (minim 2 pe an).

O campanie se desfăşoară pe parcursul a 5 zile, iar în cadrul acesteia se dorește atragerea unui număr cât mai mare de donatori şi popularizarea conceptului de donare de sânge benevolă în cadrul populaţiei.

Începând cu data de 7 decembrie 2015, ne-am alăturat campaniei, iar în perioada 9-13 mai 2016 aceasta a debutat la nivel național în 9 orașe din țară: Brașov, București, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Oradea, Sibiu, Timișoara, Târgu-Mureș.